Futsal

Futsal | 02-02-18

Futsal Ekstraklasa łączy się z kolejnymi markami

 

Rozrasta się grono partnerów-sponsorów organizatora najważniejszych zmagań futsalowych w kraju.

Po STS-ie - oficjalnym bukmacherze rozgrywek, do zacnego gremium firm wspierających rywalizację o futsalowe mistrzostwo kraju dołączyła Foods by Ann, marka Anny Lewandowskiej, która rozpoczyna współpracę z Futsal Ekstraklasą! Na jej mocy kluby ekstraklasy otrzymają zestawy energetycznych batonów. -  Podpisanie umowy z firmą rozpoznawalnej osoby i jej coraz bardziej znanymi produktami na rynku w Polsce jest dla futsalu bardzo ważne - mówi prezes Futsal Ekstraklasy, Maciej Karczyński. (…) - Negocjacje trwały kilka tygodni, ale od początku była między nami chemia. Czuliśmy potrzebę wsparcia naszych interesów. Łączymy siły i walczymy o swoje miejsce na rynku.

- Nasza firma chętnie wspiera wszelkie inicjatywy związane ze zdrowym i aktywnym trybem życia – mówi Karol Błaszczyk z Foods by Ann. - W roku ubiegłym jako partnerzy braliśmy udział w licznych wydarzeniach sportowych i kojarzonych z aktywnym wypoczynkiem. Wspieramy wiele dyscyplin m.in. triathlon, crossfit, fitness, koszykówka, kolarstwo, wyprawy górskie, ekstremalne biegi z przeszkodami, czy chociażby joga. Cieszymy się, że będziemy mogli promować również futsal, który w Polsce jest bardzo licznie uprawiany w szczególności przez amatorów. Więcej na ten temat, kliknijcie – tutaj.

W ramach aktywności na płaszczyźnie marketingowo-reklamowej odnotujmy także podpisanie przez Zarząd Futsal Ekstraklasy umowy zmierzającej do jeszcze szerszej prezentacji i ekspozycji rozgrywek ligowych, poprzez internetową ekspansję. Temu ma służyć związanie się umową z TVcom.pl, o czym przeczytać możecie – tutaj

dodał: TP